آموزش Adobe Xd -‌ یک دکمه برای همه جا در طراحی رابط کاربری

طراحی یک دکمه برای همه جا در Adobe XD
طراحی یک دکمه برای همه جا در Adobe XD

طراحی یک دکمه برای استفاده در همه جای طرح رابط کاربری با Xd به چه معناست؟

شما با استفاده از این ویژگی به راحتی می توانید یک دکمه را به عنوان دکمه ی اصلی طراحی کنید و بعد از آن در جاهای مختلف رابط کاربری تان از آن استفاده کنید مزیت این ویژگی در این است که شما بعد از تغییر متن دکمه دیگر نیازی نیست که در هربار جای متن را در دکمه تنظیم کنید و یا اینکه اندازه دکمه را با توجه به متن تنظیم کنید و همه ی این موارد بصورت اتوماتیک تغییر پیدا می کنند.

ادوبی اسم این ویژگی را Content aware layout گذاشته که با استفاده از آن به اطراف دکمه یک مقدار padding اضافه می شود و شما دیگر با تغییر متن دکمه اندازه آن نیز تغییر می کند.

همچنین در انتها به ویژگی دیگری که به تازگی در ادوبی ایکس دی اضافه شده و star ratio نام دارد نیز می پردازم. در صورتی که با ادوبی Xd آشنایی ندارید، می توانید از صفر با فیلم های موجود در کانال یوتیوب و وبلاگ آن را یاد بگیرید.

برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب زیر کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)

YouTube ویدئو

لیست پخش آموزش طراحی رابط کاربری در یوتیوب

 

آموزش ادوبی ایکس دی: ساخت چارت‌ها و نوار پیشرفت دایره ای
11 سایت مختلف برای دانلود تصاویر با کیفیت و رایگان
حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 239

پاسخی بگذارید