آموزش یوتیوب در 2021: راهنمای جامع

آموزش یوتیوب در 2021: راهنمای جامع
آموزش یوتیوب در 2021: راهنمای جامع

این یک راهنمای جامع آموزش یوتیوب در 2021 است.

پس اگر شما به دنبال موارد زیر هستید:

  1. ساخت و راه اندازی کانال یوتیوب
  2. ضبط و تولید محتوا
  3. ادیت ویدیوهای یوتیوب
  4. بهینه سازی ویدیو ها، عنوان، توضیحات و کلید واژه های یوتیوب
  5. گرفتن بازدید و ترافیک زیاد روی ویدیو ها و کانال

این آموزش‌ها شما را از صفر راهنمایی می کند که بتوانید سریع در این حوزه پیشرفت کنید.

برای پخش ویدیو ها باید VPN شما روشن باشد تا بتوانید فیلم های آموزشی یوتیوب را ببینید. (در غیر اینصورت محل خالی و سفید نمایش داده می شود)

 

 

 

آموزش ساخت کانال یوتیوب از صفر

در این فیلم من به شما یاد می‌دهم که چطور یک کانال یوتیوب رو از صفر درست کنید و در واقع تمامی مراحلی که باید طی کنید تا یک کانال یوتیوب داشته باشید رو شرح می‌دهم.

این موارد شامل ساخت اکانت گوگل یا جیمیل، تایید تلفنی یا اس ام اس حساب گوگل و در نهایت ساخت کانال یوتیوب و قرار دادن اطلاعات و تنظیم تصویر پروفایل و کاور کانال است.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش بهترین و بهینه ترین تنظیمات کانال یوتیوب

در این ویدیو قصد دارم تا همه‌ی تنظیمات کانال یوتیوب و حتی خود یوتیوب رو بررسی کنم و به شما یاد بدم که چطور این تنظیمات رو بصورت بهینه انجام بدید تا
  1. مشکلات کمتری براتون بوجود بیاد
  2. محمدودیت های اولیه یوتیوب رو چطور رفع کنید
  3. چه شرایطی لازم هست که از یوتیوب در آمد داشته باشید
  4. چطور بتوانید تصویر بند انگشتی یا Thumbnail برای ویدیوها قرار بدهید
  5. چطور از شر کامنت ها یا نظرات توهین آمیز یا نامناسب رها بشید
  6. چه شرایط لازم هست که بتوانید یوزرنیم و در واقع آدرس اختصاصی کانالتون رو بگیرید
  7. و موارد زیاد دیگه ای که همه در این ویدیو بررسی میکنیم.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

چطور یک نام خوب برای کانال یا برند خود پیدا کنیم؟

در این مطلب قصد دارم به شما وبسایت هایی را معرفی کنم که بوسیله آنها شما می توانید یک نام برای برند، کانال یا نام کاربری خود در شبکه های اجتماعی پیدا کنید.

اگر در ابتدای راه اندازی کانال یوتیوب یا هر شبکه اجتماعی دیگر هستید یا به هر دلیلی قصد دارید یک نام خاص و منحصر بفرد برای خود و برند خود انتخاب کنید من در این ویدیو به شما روش هایی را آموزش می دهم که به وسیله آن ها شما میتوانید براحتی بهترین نام را انتخاب کنید.

شما به وسیله این وبسایت ها می توانید یک نام خاص که کسی قبلا آن را نگرفته باشد را سریع پیدا کنید، یا اگر کسی آن را انتخاب کرده بود یک نام جدید معنا دار دیگر را برای شما ایجاد می کند. در واقع شما باید حتی قبل از شروع کارتان، نام برندتان را ثبت کنید تا در آینده کسی آن را نگیرد و یا مشکلات عدیده ی دیگه ای که برای نام کانال یا برندتان ممکن است پیش بیاید.

در فیلم آموزشی 4 وبسایت و سرویس را به همراه نحوه استفاده از آنها به شما معرفی میکنم که به شما کمک میکند تا بتوانید برای کانال یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، و سرویس های زیادی دیگری که وجود دارد یک نام منحصر بفرد را انتخاب کنید.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

6 اپلیکیشن برای مدیریت و تولید محتوای یوتیوب

در این می خواهم 6 اپلیکیشن برای ویرایش عکس، ضبط فیلم، ساخت تصویر بند انگشتی، مدیریت کانال و …. رو به شما معرفی کنم. در واقع شما با 6 اپلیکیشن برای مدیریت و تولید محتوای یوتیوب می توانید از طریق گوشی موبایل خود تولید محتوا کنید و بوسیله همان موبایل کانال خود را نیز مدیریت کنید.

اکثر این اپ ها برای هر دو پلتفرم اندرویید و iOS موجو هست اما من این اپ ها را در سیستم عامل اندرویید معرفی می کنم.

اپلیکیشن های مورد نیاز هر یوتیوبر که در فیلم آنها را معرفی می کنم:

  1. اپ ادیت و ویرایش تصویر
  2. اپلیکیشن ضبط ویدیو با تنظیمات دستی
  3. اپ ساخت عنوان های متحرک برای فیلم
  4. اپلیکیشن مدیریت کانال یوتیوب
  5. اپلیکیشن مدیریت و برنامه ریزی برای تولید محتوا
  6. اپ ساخت تصویر بندانگشتی یا کاور فیلم های یوتیوب

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

چطور با موبایل فیلم با کیفیت برای یوتیوب ضبط کنیم؟

در فیلم های قبل آموزش یوتیوب اپلیکیشن هایی که هر یوتیوبر باید بر روی موبایل خود داشته باشد را به شما معرفی کردم که می‌توانید از طریق ویدیوی آموزشی قبل آن را ببینید.
یکی از اپلیکیشن هایی که معرفی کردم اَپ Open Camera بود که برای ضبط فیلم با کیفیت بر روی موبایل استفاده می شود و قابلیت های زیادی را برای کنترل حالت های مختلف فیلم برداری در اختیار ما قرار می دهد.
در این فیلم من بهترین تنظیماتی که شما می توانید در اپ Open Camera انجام دهید تا بتوانید یک فیلم با کیفیت را برای کانال یوتیوب خود ضبط کنید را به شما آموزش میدهم.
همچنین یک اپ هم برای کسانی که دیوایس iOS دارند معرفی میکنم.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

بهترین دوربین ضبط فیلم برای یوتیوب و وی‌لاگ

در این قسمت از آموزش یوتیوبر شدن من بهترین دوربینی که شما میتونید در سال 2021 برای ضبط فیلم یوتیوب و وی لاگ تهیه کنید رو به شما معرفی می کنم. این دوربین علاوه بر ضبط ویدیو 4k و فول اچ دی عکس های با کیفیت و شارپ هم میگیرد.

قابلیت های مهم این دوربین شامل: Dual Pixel Auto Focus هست که با 143 نقطه فوکس صورت و چشم شما را حتی در حرکات زیاد شناسایی و دنبال می کند. این دوربین یک دوربین بدون آینه هست و در نتیجه سایز کوچک و وزن خیلی کمی هم دارد.

نام این دوربین Canon EOS M50 هست که بصورت کامل و مفید مواردی را که برای یک یوتیوبر مفید هست رو در ویدیو توضیح میدم.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

[newsletter-pack newsletter=”4844″ style=”default” si_style=”default” title=”” show_title=”0″ icon=”” heading_color=”” heading_style=”default” title_link=”” custom-css-class=”” custom-id=””][/newsletter-pack]

 

چطور سریع 100 سابسکرایبر اول یوتیوب را بگیریم؟

در این قسمت از آموزش یوتیوبر شدن من نکاتی که کمک می‌کند 100 سابسکرایبر اول کانال یوتیوب خود را سریع بگیرید را به شما آموزش می دهم.

گرفتن 100 سابسکرایبر اول باعث میشه شما انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت داشته باشید و از طرفی بعضی از امکانات مهم یوتیوب که هنوز در دسترس نیستن، در دسترس شما قرار می گیرد.
از جمله ویژگی هایی که با گرفتن 100 سابسکرایبر برای شما آزاد می شود ساخت لینک اختصاصی کانال یوتیوب شماست. از دیگر مزیت های آن این است که باعث میشه یوتیوب کانال شما را به کسانی که هنوز عضو کانال شما نیستن پیشنهاد بده و در نتیجه زمان و تعداد بازدید از کانال شما افزایش پیدا می کند.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

معرفی و کار با 4 اپلیکیشن ادیت فیلم روی موبایل

در فیلم آموزش یوتیوب قبل من به وسیله اپلیکیشن OpenCamera و انتخاب بهترین تنظیمات ضبط به شما نشان دادم که چطور یک فیلم با کیفیت را با موبایلتان ضبط کنید. ابتدا من اپلیکیشن های ادیت ویدیو مختلفی که هم برای اندرویید و هم برای iOS هست را معرفی میکنم و سپس 4 مورد از بهترین های آنها را با جزییات بیشتر آموزش میدم.
در این ویدیو فقط به ویژگی های اصلی هر 4 اپلیکیشن می پردازم و مقداری با آن کار میکنم و در قسمت بعدی یکی از این اپ ها را بصورت کامل آموزش می دهم تا شما بتوانید فیلم های خود را بوسیله موبایل ادیت و ویرایش کنید.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

ادیت فیلم با اپلیکیشن KineMaster روی گوشی موبایل

در آموزش های قبل یوتیوبر شدن من به شما نحوه استفاده از اپلیکیشن OpenCamera برای ضبط فیلم های با کیفیت بوسیله موبایل رو آموزش دادم.

این پست مربوط به آموزش کامل کار با اپلیکیشن ادیت فیلم KineMaster یا کاین مستر / کینه مستر می باشد. این اپلیکیشن جزء بهترین برنامه های ادیت فیلم روی موبایل هم برای سیستم عامل اندرویید و هم iOS را به شما آموزش دهم که بتوانید از مرحله ضبط تا ادیت فیلم و در نهایت خروجی گرفتن از آن را در گوشی موبایل خود انجام دهید.

در قسمت قبل نیز برنامه هایی که بوسیله آن قادر هستید فیلم های ضبط شده خود را در موبایل ادیت و ویرایش کنید را به شما معرفی و ویژگی های اصلی هر کدام رو گفتم.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

چطور بازدید بالایی در یوتیوب بگیریم؟

در این قسمت از آموزش یوتیوبر شدن میخواهم روش هایی رو به شما بگویم که با انجام و یا رعایت کردن آن ها می توانید بازدید کننده بیشتری برای ویدیو ها و یا کانال یوتیوب خود بدست آورید.

بطور خلاصه به این می پردازم که چطور از 3 اشتباه بزرگ در یوتیوب دوری کنید تا بتوانید بازدید های بیشتری بدست بیاورید.

از جمله این موارد میشه به بهینه کردن ویدیو ها در هنگام منتشر کردن آنها اشاره کرد. در واقع شما با رعایت کردن یک سری اصول اولیه برای همه ی ویدیو هایتان قادر خواهید بود که الگوریتم یوتیوب را تحریک کنید تا ویدیو های شما را بیشتر به دیگران پیشنهاد دهد.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

چیکار کنیم روی فیلم ما در یوتیوب کلیک کنند؟

این اولین قسمت از یک سری هست که به شما آموزش میدهم که چطور Thumbnail یا تصویر بندانگشتی یا کاور فیلم هاتون رو طراحی کنید تا هر کسی که فیلم های شما را در یوتیوب و یا هر جای دیگه ای دید آن را شناسایی کند و فیلم شما را ببینید.
هر کسی که در یوتیوب به دنبال موضوعی می گردد در اولین برخورد با نتایج جستجو، با عنوان و تصویر بنداگشتی فیلم ها روبرو می شود و این دو مورد باعث می شوند که یک نفر اصلا فیلم های شما را ببینید یا آن را رد کند.

در قسمت های بعدی به سراغ سرویس آنلاینی می رویم که بوسیله آن قادر خواهید بود تا تصویر بندانگشتی ویدیو های خود را بصورت حرفه ای و سریع طراحی کنید.

در فیلمی دیگر همین نکات را در فتوشاپ به شما آموزش می دهم.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش طراحی یک Thumbnail برای فیلم های یوتیوب بصورت آنلاین

در قسمت قبل به شما آموزش دادم که چه نکاتی را در ساخت تصویر بند انگشتی باید رعایت کنید تا کسانی که ویدیو شما رو می بینند بر روی آن کلیک کنن و خود فیلم را کامل ببینند.

در این قسمت بوسیله یک سایت آنلاین تصویر بند انگشتی بالا را طراحی میکنیم و شما در چند مرحله می توانید تصویر کاوری برای انواع شبکه های اجتماعی به خصوص یوتیوب طراحی کنید.

هر کسی که در یوتیوب به دنبال موضوع می گردد در اولین برخوردش با نتایج جستجو با عنوان و تصویر بنداگشتی فیلم ها رو بر رو می شود و این دو مورد باعث می شوند که یک نفر اصلا از ابتدا فیلم های شما را ببینید یا آن را رد کند.

در قسمت های بعدی به سراغ فتوشاپ می رویم که بوسیله آن قادر خواهید بود تا تصویر بندانگشتی ویدیو های خود را بصورت حرفه ای و با انواع فونت های فارسی طراحی کنید.

در فیلمی دیگر همین نکات را در فتوشاپ به شما آموزش می دهم.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش طراحی Thumbnail حرفه ای یوتیوب در فتوشاپ

در این مطلب قصد دارم به شما طراحی Thumbnail حرفه ای در فتوشاپ برای یوتیوب را آموزش دهم.

در قسمت قبل آموزش یوتیوب به شما آموزش دادم که چطور خیلی سریع بتوانید برای فیلم های یوتیوب یا هر شبکه ی اجتماعی دیگر از قبیل اینستاگرام، فیسبوک و… یک تصویر بندانگشتی یا Thumbnail طراحی کنید

مشکلی که این سایت داشت، درست است که سرعت کار ما را خیلی زیاد میکند اما چون بعضی از امکانات آن را باید خریداری کرد، ما با محدودیت هایی رو به رو می شدیم.

مشکل دیگر این سایت پشتیبانی نکردن از فونت های دیگر فارسی است که شما را مجبور می کند با همان فونت پیش فرضی که برای زبان های راست به چپ از جمله فارسی در نظر گرفته اند، کاور خود را طراحی کنید.

در این قسمت من به شما آموزشی می دهم که چطور در فتوشاپ یک کاور یا Thumbnail برای فیلم های یوتیوب خود درست کنید و چه نکاتی را در عکاسی از خود در نظر داشته باشید.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش ساخت صفحه‌ی پایانی یوتیوب در فتوشاپ

در این قسمت من به شما یاد میدهم که چطور در فتوشاپ یک صحنه/صفحه ی پایانی یا End Screen طراحی کنید و بعد ازطراحی چطور در فایل فیلم ویدیویی تون قرار بدید و در نهایت چطور در یوتیوب آن را تنظیم کنید.
صفحه‌ی پایانی یا End screen ها صفحاتی هستن که در 20 ثانیه آخر فیلم قرار میگیرن و در آنجا شما می تونید دیگر فیلم های کانالتون و یا دکمه عضویت در کانالتون رو قرار بدید تا کاربران بعد از اینکه فیلم شما را تماشا کردن از کانال شما خارج نشوند و بصورت تعاملی وارد یکی از فیلم های دیگه ای که خودتون تعیین کردید بشوند.
نتیجه این کار این است تعداد ساعت و در واقع زمان تماشای ویدیوی کانال شما به تدریج زیاد می شود.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش جستجو و قسمت بندی ویدیوها در یوتیوب

در این قسمت از آموزش یوتیوب به این می پردازم که چطور ویدیو هامون رو قسمت بندی کنیم تا موتور های جستجو یا کاربران براحتی بتوانند در هر قسمت از ویدیوهایمان جستجو کنن و سریع به هدف مورد نظر خودشان برسند.
فرض کنید شما به دنبال آموزش “کات کردن ویدیو در پریمیر” هستید و در گوگل جستجو می کنید. گوگل یک ویدیو را به شما نشان می دهد و می گوید دقیقا از این ثانیه راه حل مشکل شماست و نیازی نیست که کل یک ویدیو را ببینیم.
به این کار Chapter بندی بوسیله Timestamp ها در یوتیوب می گویند.

بصورت خلاصه شما قادر خواهید بود که ویدیو های خود را موضوع بندی یا قسمت بندی کنید و به کاربران کمک کنید هر قسمت را که دوست دارند تماشا کنند.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

[newsletter-pack newsletter=”4844″ style=”default” si_style=”default” title=”” show_title=”0″ icon=”” heading_color=”” heading_style=”default” title_link=”” custom-css-class=”” custom-id=””][/newsletter-pack]

 

 

آموزش TubeBuddy : افزایش بازدید کانال یوتیوب – قسمت اول

در آموزش TubeBuddy که یک افزونه برای مرورگرهای اینترنتی است که به عنوان دستیار حرفه ای یوتیوب شناخته می شود و شما قادر هستید بوسیله ابزار هایی که اختیار شما قرار می دهد تعداد بازدید ها، سابسکرایبرهای بیشتری را برای کانال خود بگیرید. همه ی قسمت های آموزش این افزونه ضبط شده که به مرور بر روی کانالم و در پلی لیست مربوبط به آن قرار می‌گیرد.

در قسمت اول این آموزش چگونگی نصب این افزونه را در مرحله اول به شما آموزش می دهم که از طریق لینک زیر نیز می توانید آن را نصب کنید.

 

 

در بخش های بعد به سراغ دیدن آمار کانال ها با استفاده از تیوب بادی می روم و در نهایت به شما نشان می دهم که چطور کلید واژه یا Keyword های مناسبی برای ویدیوی خود جستجو و استفاده کنید.

بصورت کلی شما با استفاده از ابزار های مختلفی که تیوب بادی در اختیار شما قرار می دهد قادر خواهید بود تا ویدیو هایتان بهینه کنید تا بهتر در جستجو های یوتیوب پیدا شوند و در نتیجه بازدید بیشتری نیز بگیرند.

بقیه موارد را در فیلم آموزشی ببینید و با عضویت در کانال از قسمت های بعدی آموزش TubeBuddy مطلع شوید.

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش TubeBuddy: مدیریت نظرات و آمار کانال – قسمت دوم

در قسمت دوم از آموزش TubeBuddy که در ادامه قسمت اول است من به سراغ این می روم که چطور بوسیله ویژگی قالب های آماده تیوب بادی کامنت های تکراری که دریافت می کنید را به سرعت جواب دهید.

همچنین در ادامه ی این آموزش من به سراغ ویژگی آمار با جزئیات TubeBuddy می روم و به شما نشان می دهم که چطور آمار کانال خود و یا رقیبان خود را بررسی کنید و از آن جهت بهبود نتایج و دریافت بازدید کننده ی بیشتر استفاده کنید.

در قسمت اول این آموزش چگونگی نصب این افزونه را در مرحله اول به شما آموزش می دهم که از طریق لینک زیر نیز می توانید آن را نصب کنید.

 

بصورت کلی شما با استفاده از ابزار های مختلفی که تیوب بادی در اختیار شما قرار می دهد قادر خواهید بود تا ویدیو هایتان بهینه کنید تا بهتر در جستجو های یوتیوب پیدا شوند و در نتیجه بازدید بیشتری نیز بگیرند.

بقیه موارد را در فیلم آموزشی ببینید و با عضویت در کانال از قسمت های بعدی آموزش TubeBuddy مطلع شوید.

 

YouTube ویدئو

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش TubeBuddy | نمایش تگ ها و کپی آنها در یوتیوب – قسمت سوم

در این آموزش TubeBuddy قصد دارم به شما نشان دهم که چطور تگ های ویدیو های کانال های دیگر را نمایش دهید و رتبه ی آن ها را ببینید و بهترین آن ها را برای ویدیوی خود کپی کنید.

همچنین در ادامه ی این آموزش من به سراغ ویژگی آمار با جزئیات TubeBuddy می روم و به شما نشان می دهم که چطور آمار کانال خود و یا رقیبان خود را بررسی کنید و از آن جهت بهبود نتایج و دریافت بازدید کننده ی بیشتر استفاده کنید.

 

بصورت کلی شما با استفاده از ابزار های مختلفی که تیوب بادی در اختیار شما قرار می دهد قادر خواهید بود تا ویدیو هایتان بهینه کنید تا بهتر در جستجو های یوتیوب پیدا شوند و در نتیجه بازدید بیشتری نیز بگیرند.

بقیه موارد را در فیلم آموزشی ببینید و با عضویت در کانال از قسمت های بعدی آموزش TubeBuddy مطلع شوید.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش TubeBuddy | پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای بازدید بالا در یوتیوب – قسمت چهارم

در این آموزش TubeBuddy سراغ آن می رویم که چطور بوسیله ابزار Keywords Explorer بهترین کلمات کلیدی را برای فیلم های مان پیدا کنیم که منجر SEO بهتر ویدیو و در نتیجه گرفتن بازدید بالاتر برای ویدیوی ما در یوتیوب شود.

همچنین به شما آموزش می دهم که چطور اگر رقابت بر روی کلمه ی کلیدی زیاد باشد، شما یک کلمه جدید پیدا کنید که بتوانید با استفاده از آن رتبه و بازدید بهتری را در یوتیوب دریافت کنید.

در واقع کلماتی که شما در یوتیوب استفاده می کنید نباید زیاد رقابتی بر روی آن باشد و از طرفی میزان جستجوی آن نیز بالا باشد. با این هدف شما بوسیله ابزار جستجوی کلمه کلید تیوب بادی کلمات خود را جستجو می کنید و میزان جستجو و رقابت بر روی آن را مشاهده میکنید.

در صورت وجود رقابت سنگین رو کلمه چه کاری انجام دهیم؟

در صورتی که رقابت سنگینی بر روی آن کلمه موجود باشد شما می توانید با اضافه کردن کلمات دیگر به آن کلمه کلیدی اولیه یک Keyword جدید بسازید. با این کار کلمه کلیدی جدید شما هم شامل کلمه کلید قبلی هست و هم کلمه کلیدی جدید و رقابت چندانی بر روی آن نیست.

به این صورت شما یک کلمه کلیدی با میزان جستجو بالا و رقابت کم را پیدا و بر روی ویدیو های خود استفاده می کنید. به این روش Longtail keywords research گفته می شود و در فیلم روش هایی که شما می توانید یک کلمه کلید و تگ مناسب ویدیو هایتان را پیدا کنید را شرح می دهم.

در قسمت اول این آموزش چگونگی نصب این افزونه را در مرحله اول به شما آموزش می دهم که از طریق لینک زیر نیز می توانید آن را نصب کنید.

 

بصورت کلی شما با استفاده از ابزار های مختلفی که تیوب بادی در اختیار شما قرار می دهد قادر خواهید بود تا ویدیو هایتان بهینه کنید تا بهتر در جستجو های یوتیوب پیدا شوند و در نتیجه بازدید بیشتری نیز بگیرند.

بقیه موارد را در فیلم آموزشی ببینید و با عضویت در کانال از قسمت های بعدی آموزش TubeBuddy مطلع شوید.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

آموزش Premiere Pro – پریمیر پرو را از صفر در 30 دقیقه یاد بگیرید

در این آموزش پریمیر پرو من قصد دارم این نرم افزار ادیت فیلم را برای کسانی که هیچ آشنایی با آن ندارند آموزش دهم.
شما با دیدن این فیلم در کمتر از 30 دقیقه توانایی ادیت فیلم را که شامل:

  1. وارد کردن ویدیو و صدا به پریمیر
  2. ادیت فیلم در تایم لاین
  3. اضافه کردن متن یا عنوان به فیلم
  4. اضافه کردن ایفکت های مختلف کلیپ ها
  5. افزودن موسیقی پس زمینه به ویدیو
  6. خروجی کامل از فیلم ادیت شده
  7. همچنین در این فیلم آموزش پریمیر پرو شما یاد می گیرید که چطور قسمتی از فیلم را تار کنید و اینکه چطور به عنوانی که رو فیلم درست کردید یک حرکت نمایشی بدهید.

همانطور که در لیست موضوعات این فیلم می بینید، تمام چیز هایی که شما نیاز دارید برای اینکه یک فیلم یا ویدیو را از صفر ویرایش کنید، عناصر و یا متنی را به آن اضافه و در نهایت از آن خروجی بگیرید را مورد بررسی قرار دادم.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش پریمیر: فیلم های یوتیوب را چطور ادیت می‌کنم – قسمت اول

در این ویدیو من روش و یا مسیری که خودم برای تولید و ادیت ویدیو‌های یوتیوبم رو طی میکنم رو به شما نشان میدم.

اگر شما ویدیو یوتیوب تولید کنید و یا اینکه کار شما ادیت و تدوین فیلم در پریمیر هست این فیلم به شما کمک می‌کند که سریعتر یک پروژه را شروع، ادیت و خروجی بگیرید.

در واقع در قسمت اول من یک روتین درست میکنم که شما دیگر نیاز نباشد برای هر بار که بخواهید فیلمی را ویرایش کنید یک سری کارهای ثابت را بارها و بارها تکرار کنید.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش پریمیر – اضافه کردن ویدیو و تنظیم آن، کات کردن – قسمت دوم

قسمت دوم از آموزش پریمیر من چند ویدیو رو به پروژه اضاف میکنم و بخش هایی را که نیاز ندارم کات و حذف میکنم.
در ادامه عنوان، نمایش شبکه های اجتماعی و … را به فیلم اضافه میکنم و مشکلاتی که در حین اضافه کردن ممکن هست برای شما پیش بیاید را به شما نشان و آنها را حل می‌کنم.
در نهایت انتها یک حالت تصویر در تصویر هم ایجاد میکنم.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش Premiere Pro – دانلود 5 عنوان و زیرنویس متحرک برای فیلم

اگر فیلم های من را دیده باشید، در اوایل فیلم نام من بصورت انیمیشن نمایش داده می شود. این قیبل از عناوین یا زیرنویس‌های متحرک که به Lower therid معروف هستن در نرم افزارهایی مانند ادوبی افترافکت ساخته می شوند.
در اینجا من 5 عنوان متحرک و ساده را آماده کرده ام که شما می توانید بدون نیاز به داشتن دانش خاصی از افترافکت براحتی و فقط با کشیدن آن بر روی فیلم خودتان در پریمیر از آنها استفاده کنید.
آیا شما هم میخواهید نام خود و یا کانال خود را در Premiere Pro بصورت متحرک بر روی فیلم نشان دهید؟
من در این فیلم آموزش نحوه ایجاد این عناوین متحرک را به شما در پریمیر پرو آموزش می دهم.
عناوین یا Title یا lower third هایی که شما در این فیلم می بینید را من بصورت پریست ( Preset ) آماده کرده‌ام و شما کافی است فقط فایل آن را از طریق لینک زیر دانلود و وارد پریمیر کنید.
با این کار هر کدام از این عنوان ها یا زیر نویس ها را که خواستید بر روی فیلم خود بکشید و متن و لوگو یا عکس آن را با اطلاعات خود جایگزین کنید. از این عناوین شما می توانید در هر فیلمی از قبیل فیلم های آموزشی یا فیلم های یوتیوب نیز استفاده کنید.

 

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

آموزش پریمیر پرو : 10 افکت فوق العاده انتقال نرم بین فیلم

در این آموزش Premiere Pro من نحوه ساخت 10 افکت فوق العاده Smooth Transition را آموزش می دهم.
شما می توانید فایل پریست این 10 افکت فوق العاده را که در پریمیر 2020 آماده شده است را به رایگان دانلود و خیلی سریع از آن ها در فیلم های خود استفاده کنید.
این Effect های انتقال نرم یا smooth transition را شما در فیلم های تبلیغاتی یا تیزرهای ویدیویی که در اینستاگرام دیده اید.
این افکت ها را شما می‌توانید بین دوتا فیلم یا کلیپ مختلف قرار دهید و براحتی و بدون اینکه مشخص باشد بین آنها جا به جایی صورت گیرد.
از جمله این افکت ها که بسیار هم معروف است افکت Zoom Transition هست که بین دو ترک فیلم بصورت خیلی نرم و با افکت زوم جا به جایی صورت می گیرد.

 

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

10 سایت دانلود رایگان ویدیو های باکیفیت برای یوتیوب

بوسیله این سایتها می توانید ویدیو کلیپ ها یا به اصطلاح footage های رایگان برای تولید فیلم های یوتیوب و غیر یوتیوبتون دانلود کنید.

این سایت های ویدیوهای با کیفیت حتی با رزولوشن 8k رو نیز ارائه می دهند. شما میتوانید از این ویدیو ها در ساخت هدر سایت، ویدیو معرفی فیلم آموزشی یوتیوب و یا در هر جای دیگری استفاده کنید.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

 

6 سایت دانلود رایگان موزیک و صدای با کیفیت برای یوتیوب

در این فیلم آموزشی من 6 سایت دانلود موسیقی و صدای با کیفیت بالا را به شما معرفی میکنم. شما می توانید آنها را در تولید ویدیو های یوتیوب یا هر نوع فیلم دیگه ای از آنها استفاده کنید. شما می توانید از این صدا ها برای بک گراند یا پس زمینه ی فیلم خودتان استفاده کنید و یا اینکه آنها را در تولید یک تیزر به کار ببرید.
در این فیلم قوانین کپی رایت هر سایتی که معرفی و بررسی میکنم. در نهایت شما متوجه می شوید که کدام سایت بصورت رویالتی فری و کدام بصورت Attribute required  است.
برای Attribute required شما باید لینکی از سایت منبع را در جایی که از این صداها استفاده می کنید قرار دهید.

 

YouTube ویدئو

 

لینک ویدیو در یوتیوب

 

 

[newsletter-pack newsletter=”4844″ style=”default” si_style=”default” title=”” show_title=”0″ icon=”” heading_color=”” heading_style=”default” title_link=”” custom-css-class=”” custom-id=””][/newsletter-pack]

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید