ویدیوها

آموزش تصویرسازی – تصویرگری را از کجا شروع کنم؟ – گفتگو با سحر سبحانی – بخش دوم

آموزش تصویرسازی - تصویرگری را از کجا شروع کنم؟ - گفتگو با سحر سبحانی - بخش دوم
در این گفتگو من و سحر سبحانی که یکی از بهترین تصویرگران ایران است در مورد نحوه ی یادگیری تصویرسازی از صفر با هم صحبت کنیم و مرحله به مرحله مسیرها، مفاهیم و ابزارهایی را که شما برای تبدیل شدن به یک تصویرساز نیاز دارید را به شما معرفی میکنیم.

چطور از صفر تصویرسازی را یاد بگیریم؟ – گفتگو با سحر سبحانی – بخش اول

چطور از صفر تصویرسازی را یاد بگیریم؟ - گفتگو با سحر سبحانی - بخش اول
در این گفتگو من و سحر سبحانی که یکی از بهترین تصویرگران ایران است در مورد نحوه ی یادگیری تصویرسازی از صفر با هم صحبت کنیم و مرحله به مرحله مسیرها، مفاهیم و ابزارهایی را که شما برای تبدیل شدن به یک تصویرساز نیاز دارید را به شما معرفی میکنیم.

آموزش ساخت دیزاین سیستم در فیگما – قسمت دوم

آموزش ساخت دیزاین سیستم در فیگما - قسمت دوم
در یک سری ویدیوهای آموزشی میخوام بخش هایی از یک دیزاین سیستم را در فیگما با هم درست کنیم. در این ویدیو من پیش نیازهایی که شما باید برای ساخت یک دیزاین سیستم بلد باشید رو به شما آموزش می دهم. با من همراه باشید.

دیزاین سیستم چیست و تفاوت آن با پترن لایبرری و استایل گاید

دیزاین سیستم ، پترن لایبرری و استایل گاید چیست؟
دیزاین سیستم ها، پترن لایبرری و استایل گاید ها متفاوت هستند و اگر میخواید تفاوت بین این سه اصطلاح و کاربردهای آنها را بدونید با من در این آموزش همراه باشید.

آموزش فیگما – ساخت کامپوننت های اینتراکتیو در Figma

آموزش کامپوننت های اینتراکتیو فیگما
اخیرا فیگما ویژگی کامپوننت های اینتراکتیو را از حالت آزمایشی خارج کرد و الان همه می تونن از آن در ساخت پروتوتایپ های پیشرفته تر از آن استفاده کنند و در این آموزش می خواهیم به آن بپردازیم.

آموزش فریلنسری – چطور به درخواست تغییرات بد مشتری پاسخ بدهیم؟

آموزش فریلنسری - چطور به درخواست تغییرات بد مشتری پاسخ بدهیم؟
بعضی وقتا کارفرما یا مشتری شما یک سری ایده و تغییرات فوق العاده بد داره که میخواد شما اونا رو اعمال کنید. اینکه شما چطور اینجا باید برخورد کنید و چه کاری باید انجام بدید که بهترین نتیجه را بگیرید می خوایم در این آموزش با هم بررسی کنیم.

کار فریلنس چیست و چطور یک فریلنسر شویم؟

کار فریلنس چیست و چطور یک فریلنسر شویم؟
در این قسمت میخواهیم بدانیم که کار فریلنس چیست و چطور یک فریلنسر شویم. فریلنس در زبان فارسی به معنی آزادکاری یا مزدبگیر هست و آن به این معنی است که شما در ازای انجام کاری حق الزحمه ای دریافت می کنید. کار فریلنس در مقابل کار کارمندی / ثابت قرار می گیرد و هر کدام ویژگی ها و تفاوت هایی با همدیگر دارند که در این فیلم کاملا به آن ها می پردازم.

آموزش Notion – متن فارسی راستچین و تغییر فونت در نوشن

آموزش Notion - متن فارسی راستچین و تغییر فونت در نوشن
شما به وسیله ابزاری که در این آموزش به شما معرفی می کنم قادر خواهید بود علاوه بر اینکه بتوانید متن های فارسی را بصورت راستچین در نوشن به نمایش بگذارید، می توانید فونت دلخواه خودتان را نیز استفاده کنید.

Atomic Design – طراحی اتمی چیست و کاربرد آن در ساخت دیزاین سیستم ها

Atomic Design - طراحی اتمی چیست و کاربرد آن در ساخت دیزاین سیستم ها
اگر می خواهید بدانید روش Atomic Design یا دیزاین اتمی چیست و چطور میتونید از آن در طراحی UI و ساخت دیزاین سیستم ها استفاده کنید با من در این آموزش همراه باشید.

DexignerNews Hot #3 – گلچینی از بهترین و جذاب ترین لینک ها در حوزه دیزاین

DexignerNews Hot #3 - گلچینی از بهترین و جذاب ترین لینک ها در حوزه دیزاین
DexignerNews Hot #3 خبرنامه ویدیویی است که در آن گلچینی از بهترین و جذاب ترین لینک ها در حوزه دیزاین که در ماه های گذشته از طریق خبرنامه ایمیلی DexignerNews برای اعضای آن ارسال شده است را بررسی میکنم.

DexignerNews Hot #2 – گلچینی از بهترین و جذاب ترین لینک ها در حوزه دیزاین

DexignerNews Hot #2 - گلچینی از بهترین و جذاب ترین لینک ها در حوزه دیزاین
DexignerNews Hot #2 خبرنامه ویدیویی است که در آن گلچینی از بهترین و جذاب ترین لینک ها در حوزه دیزاین که در ماه های گذشته از طریق خبرنامه ایمیلی DexignerNews برای اعضای آن ارسال شده است را بررسی میکنم.

آموزش فیگما جم – وایت برد برای انواع کارهای دیزاین از FigJam

آموزش فیگما جم - وایت برد برای انواع کارهای دیزاین و تیمی از FigJam
فیگما جم یا Figma Jam یا فیگ جم را مثل یک وایت برد خیلی بزرگ در نظر بگیرید که با آن می توانید کارهای مختلفی مثل ساخت یوزر فلو، وایرفریم، ساخت طرح پیشنهادی، کارت سورتینگ و موارد مختلف و زیاد دیگری را انجام دهید.

آموزش جامع ساخت پروتوتایپ در Adobe Xd – قسمت ششم

آموزش جامع ساخت پروتوتایپ در Adobe Xd - قسمت ششم
در این آموزش قصد دارم نحوه ساخت پروتوتایپ و اینتراکشن ها در ادوبی ایکس دی / Adobe Xd را از صفر و بصورت جامع به شما آموزش دهم. در واقع شما با پروتوتایپ اینتراکشن ها یا حرکت های تعاملی مختلفی به طرحتون اضافه می کنید.

تفکر طراحی یا Design Thinking چیست و چطور در طراحی UI/UX از آن استفاده کنیم؟

تفکر طراحی یا Design Thinking چیست و چطور در طراحی UI/UX از آن استفاده کنیم؟
در این آموزش به معرفی و نحوه استفاده از روش تفکر طراحی یا Design Thinking می پردازم. تفکر طراحی یک روش غیر خطی 5 مرحله ای است که شما می توانید با استفاده از آن انواع مشکلات طراحی UI/UX ، مشکلات شغلی و تجاری و حتی مشکلات شخصی خود را حل کنید.

آموزش جامع ساخت پروتوتایپ در فیگما و Multiple Flows

آموزش جامع ساخت پروتوتایپ در فیگما و Multiple Flows
در این آموزش قصد دارم نحوه ساخت پروتوتایپ در فیگما رو از صفر و بصورت جامع به شما آموزش دهم. پروتوتایپ مثل یک روح هست که شما اون در قالب وایرفریم یا طرح یو ای خودتون می دمید تا اون طرح زنده بشه. در واقع شما با پروتوتایپ می آید اینتراکشن ها یا حرکت های تعاملی مختلفی به طرحتون اضافه می کنید. در نتیجه به عنوان مثال زمانی که کاربر بر روی یک دکمه کلیک کرد وارد صفحه دیگه بشود و یا اینکه اگر بخش به خصوصی از صفحه را درگ کرد، به صفحه دوم آنبوردینگی که طراحی کردید منتقل بشه و حرکات و اینتر اکشن های مختلف دیگه ای که در این ابزار وجود دارد.

آموزش فیگما – Auto Layout و طراحی ریسپانسیو با آن در Figma

آمورش فیگما - Auto Layout و طراحی ریسپانسیو با آن در Figma
ویژگی Auto Layout در فیگما این امکان را به ما می دهد که بتوانیم UI هایی رو طراحی بکنیم که بسته به شرایط مختلف از جمله تغییر سایز اسکرین یا صفحه نمایش بتونن خودشون رو تغییر شکل بدن و به عبارتی Auto Layout به ما کمک می کنه که بتونیم طرحمون رو راحت تر ریسپانسیو کنیم.

آموزش تایپوگرافی در UI – تنظیم سایز متن ها و فونت در طراحی رابط کاربری

آموزش تایپوگرافی در UI - تنظیم سایز متن ها و فونت در طراحی رابط کاربری
در این آموزش تایپوگرافی در طراحی رابط کاربری UI قصد دارم به شما نحوه ی تنظیم سایز متن ها و فونت را در طراحی رابط کاربری UI آموزش دهم.در واقع شما باید قبل از شروع هر پروژه ای سایز متن ها یا Text های مختلفی که در رابط کاربری UI وجود دارد را تنظیم کنید و سپس با توجه به آن در طراحی خود الگو بگیرید و بقیه صفحات را طراحی کنید تا یک انسجام در کل طرح شما ایجاد شود.