آموزش TubeBuddy | پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای بازدید بالا در یوتیوب – قسمت چهارم

آموزش TubeBuddy | پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای بازدید بالا در یوتیوب - قسمت چهارم
آموزش TubeBuddy | پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای بازدید بالا در یوتیوب – قسمت چهارم

در این آموزش TubeBuddy سراغ آن می رویم که چطور بوسیله ابزار Keywords Explorer بهترین کلمات کلیدی را برای فیلم های مان پیدا کنیم که منجر SEO بهتر ویدیو و در نتیجه گرفتن بازدید بالاتر برای ویدیوی ما در یوتیوب شود.

همچنین به شما آموزش می دهم که چطور اگر رقابت بر روی کلمه ی کلیدی زیاد باشد، شما یک کلمه جدید پیدا کنید که بتوانید با استفاده از آن رتبه و بازدید بهتری را در یوتیوب دریافت کنید.

کلمات کلیدی چه شرایط باید داشته باشند؟

در واقع کلماتی که شما در یوتیوب استفاده می کنید نباید زیاد رقابتی بر روی آن باشد و از طرفی میزان جستجوی آن نیز بالا باشد. با این هدف شما بوسیله ابزار جستجوی کلمه کلید تیوب بادی کلمات خود را جستجو می کنید و میزان جستجو و رقابت بر روی آن را مشاهده میکنید.

 

اگر کلمه ای که قصد استفاده داریم، رقابت سنگینی داشت چیکار کنیم؟

در صورتی که رقابت سنگینی بر روی آن کلمه موجود باشد شما می توانید با اضافه کردن کلمات دیگر به آن کلمه کلیدی اولیه یک Keyword جدید بسازید. با این کار کلمه کلیدی جدید شما هم شامل کلمه کلید قبلی هست و هم کلمه کلیدی جدید و رقابت چندانی بر روی آن نیست.

به این صورت شما یک کلمه کلیدی با میزان جستجو بالا و رقابت کم را پیدا و بر روی ویدیو های خود استفاده می کنید. به این روش Longtail keywords research گفته می شود و در فیلم روش هایی که شما می توانید یک کلمه کلید و تگ مناسب ویدیو هایتان را پیدا کنید را شرح می دهم.

 

قسمت های قبلی را از کجا ببینم؟

برای دیدن دیگر قسمت ها می توانید وارد لیست پخش آموزش TubeBuddy (تیوب بادی) در کانال یوتیوب من شوید.

در قسمت اول این آموزش چگونگی نصب این افزونه را در مرحله اول به شما آموزش می دهم که از طریق لینک زیر نیز می توانید آن را نصب کنید.

دانلود افزونه دستیار حرفه ای یوتیوب TubeBuddy

بصورت کلی شما با استفاده از ابزار های مختلفی که تیوب بادی در اختیار شما قرار می دهد قادر خواهید بود تا ویدیو هایتان بهینه کنید تا بهتر در جستجو های یوتیوب پیدا شوند و در نتیجه بازدید بیشتری نیز بگیرند.
بقیه موارد را در فیلم آموزشی ببینید و با عضویت در کانال از قسمت های بعدی آموزش TubeBuddy مطلع شوید.

بقیه موارد را در فیلم آموزشی ببینید.

 

بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب پایین کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید

YouTube ویدئو

 

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید