آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟

maxresdefault-8699196
آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟
در قسمت ششم از دوره‌ی آموزشی جامع CSS – CSS3 من قصد دارم به شما در مورد اینکه چطورحالت نمایش لینک ها را تغییر دهید نکاتی رو آموزش دهم. لینک ها را ما در سراسر وب می بینیم و در نتیجه اگر بتوانیم مقداری در نمایش آن ها تغییراتی را ایجاد کنیم باعث جلب توجه می شود.
من با استفاده از سی اس اس رنگ پیش فرض لینک ها را تغییر می‌دهم و اینکه حالت زیرخط یا آندرلاین آن را به حالت نقطه چین تبدیل میکنم و یا اینکه کلا آن را حذف میکنم و موارد دیگری که در این فیلم آموزشی به آن می پردازم.
لینک ها را می توان با خاصیت های CSS استایل دهی کرد و از جمله ی آن میتوان به رنگ, نوع فونت و پس زمینه اشاره کرد لیست پخش آموزش جامع سی اس اس به ترتیب: https://www.youtube.com/playlist?list…
عضویت در کانال آموزشی: Youtube.com/AsteriXarts

 

 


برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب زیر کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)

آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟

عضویت در کانال یوتوب من: Youtube

YouTube ویدئو


آموزش جامع CSS: اصول ابتدایی و اساسی

 

در صورتی که سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید و حتما جواب خواهم داد.

لطفا در کانال عضو شوید و کلید زنگوله رو هم بزنید تا ازآموزش های آینده صفحه آرایی و طراحی گرافیک با خبر شوید.

عضویت در کانال آموزشی: Youtube.com/AsteriXarts

در ویدیو های بعدی هم به نکات بیشتری در مورد یوتیوب می پردازم. پس لطفا عضو کانال بشید و دکمه زنگ رو هم بزنید تا در صورتی که ویدیوی جدید منتشر کردم خیلی سریع از اون مطلع بشید.

در صورتی که این ویدیو برای شما مفید بود لطفا با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا در جریان مطالب مرتبط با این موضوع (آموزشی، اخبار و…) و همچنین مطالب مفید دیگری قرار بگیرید.

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 239

پاسخی بگذارید