نمونه کار: طراحی رابط کاربری وبسایت آموزش زبان انگلیسی Talkengo

خیلی وقت بود میخواستم در مورد اینکار که چندین ماه درگیرش بودم این پست رو بنویسم که بالاخره امروز فرصتی پیش اومد و دارم مینویسم.

اواسط برج 4 امسال (1397) بود که با کارفرمای اینکار صحبت کردم و قرار شد طراحی رابط کاربری این سایت (صفحات داخلی) رو براشون انجام بدم.

سایت Talkengo یک سایت آموزش زبان انگلیسی هست که دفتر اصلی اون در انگلیس قرار داره و هدف این سایت این بود که زبان انگلیسی رو بوسیله کسانی که انگلیسی زبان مادریشون هست (نیتیو هستن) رو به کسانی که زبان انگلیسی بلد نیستن بوسیله متد هایی که تعریف کرده بودن و به خصوص تماس ویدیویی بهشون آموزش بدن و کشور هدفشون برای اولین قدم کشورهای آسیای شرقی مثل چین و … بودن.

با صحبت هایی که با رئیس اصلی و مدیر آی تی تیم انجام دادم اطلاعات و کلا سناریوشون رو دریافت گرفتم و وارد فاز تحقیقات شدم. در قدم اول سایت های مشابه آموزشی رو برسی کردم و بهترین ویژگی های این سایت ها رو برسی کردم و بعد از اون سایت های رقیبشون رو برسی کردم.

بعد از اون شروع به کشیدن وایرفریم اولیه هر صفحه کردم و برای تیم ارسال میکردم و اگر چیزی نیاز بود که بهش اضافه یا کم بشه بهم میگفتن و اصلاح و دوباره ارسال میشد تا اینکه تاییدیه اولیه گرفته میشد و بعدش وارد فاز طراحی رابط کاربری میشدم و اینترفیس رو طراحی میکردم.

بعد از اون دوباره کار رو برای تیم ارسال و بعد از تایید اون رو در اختیار دولووپر قرار میدادم که بتونه Assets ها رو از روی کار برداره.

تعدادی از صفحات که طراحی شده رو در زیر قرار میدم. (همچنین ویدیویی کوتاه از پروتوتایپ صفحه چت ویدیویی رو در Behance قرار دادم که میتونید اونجا ببینید.)

اکثر این کارها رو میتونید در وبلاگم، Dribbble و نسخه با کیفیت اونا رو در Behance ببینید.

همچنین برای سفارش کار میتونید به ایمیل iHMahmoodi [@] gmail.com با من در ارتباط باشید.

 

pggpzs9koijf-3225270
طراحی رابط کاربری وبسایت آموزش زبان انگلیسی Talkengo

 

oivzmha57q0a-3474310
طراحی رابط کاربری وبسایت آموزش زبان انگلیسی Talkengo
9rjkmfa0b73l-4055182
طراحی رابط کاربری وبسایت آموزش زبان انگلیسی Talkengo

نظر شما چیه؟

همچنین میتونید با من در شبکه های اجتماعی هم در ارتباط باشید و بحث کنیم با همدیگه

Twitter: https://twitter.com/iHMahmoodi

Instagram: https://www.instagram.com/iHMahmoodi

blog: http://blog.iHMahmoodi.ir

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/iHMahmoodi

Dribbble: https://dribbble.com/iHMahmoodi

Behance: https://www.behance.net/iHMahmoodi

Instagram – work: https://www.instagram.com/AsteriXarts

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 239

پاسخی بگذارید