آموزش Adobe XD – معرفی 5 پلاگین فوق العاده کاربردی – قسمت اول

آموزش Adobe XD - معرفی 5 پلاگین فوق العاده کاربردی - قسمت اول
آموزش Adobe XD – معرفی 5 پلاگین فوق العاده کاربردی – قسمت اول

پلاگین های کاربردی Adobe XD چه کمکی به ما در طراحی می کنند؟

در این قسمت اول سری ویدیو های معرفی پلاگین های ادوبی ایکس دی قصد دارم پلاگین خیلی کاربردی این برنامه را که به ما در طراحی رابط کاربری سرعت میدهند و در واقع کار ما را آسان می کند را به شما معرفی و سپس نحوه ی کارکرد آنها را به شما آموزش دهم. در اولین قسمت از این آموزش و در معرفی اولین پلاگین سراغ پلاگینی می‌روم که بوسیله آن شما می توانید مشکل فارسی نویسی و بصورت دقیق تر مشکل راست چین نویسی در ادوبی ایکس را رفع کنید.

پلاگین خیلی کاربردی دیگه ای که به معرفی اون می پردازم برای خروجی گرفتن از آرتبورد های شما با کیفیت بالاست.

فرض کنید که میخواید از طرحتان نمونه کار بسازید اما خروجی ادوبی ایکس دی به اندازه ی آرتبوردتان است، در نتیجه شما بای این پلاگین می توانید تا چند برابر سایز اصلی آرتبوردتان خروجی با کیفیت بگیرید.

اگر برای طرحتان نیاز به تصاویر اشخاص واقعی دارید، با پلاگین USER PROFILE شما میتوانید تصاویر افراد زیادی را برای کارتان جستجو، انتخاب و استفاده کنید.

معرفی و نحوه کارکرد بقیه پلاگین ها را در فیلم آموزشی ببینید.

نکته خیلی مهم: در صورتی که قسمت پلاگین ها برای شما کار نمی کند به این دلیل است که از نسخه غیر رسمی استفاده کرده اید، آن را پاک کنید و از طریق کریتیو کلود ادوبی دوباره آن را نصب کنید. برای نصب XD رسمی می توانید آموزش جامع ادوبی XD – قسمت اول را در کانال یوتیوب تماشا کنید.
برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب زیر کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)

YouTube ویدئو

 

لیست پخش آموزش طراحی رابط کاربری در یوتیوب

 

آموزش ادوبی ایکس دی: ساخت چارت‌ها و نوار پیشرفت دایره ای
11 سایت مختلف برای دانلود تصاویر با کیفیت و رایگان
حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید