آموزش InDesign – چطور در ایندیزاین فرمول های پیچیده بنویسیم؟

آموزش InDesign - چطور در ایندیزاین فرمول های پیچیده بنویسیم؟
آموزش InDesign – چطور در ایندیزاین فرمول های پیچیده بنویسیم؟

چطور در ایندیزاین فرمول های پیچیده بنویسیم؟

یکی از مشکلات بزرگ کاربران در صفحه آرایی به خصوص در صفحه آرایی مطالب علمی نوشتن و یا وارد کردن فرمول ها است. در این قسمت ازفیلم های آموزشی ایندیزاین اَستریکس آرتس من میخوام به شما نشان دهم که چطور براحتی می توانید فرمول های پیچیده (ریاضی و …) را براحتی در ایندیزاین وارد و ویرایش کنید.

برای اینکار ما نیاز به یک برنامه به نام Math Magic داریم که میتوانید آخرین نسخه آن را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود آخرین نسخه از برنامه MathMagic

رمز فایل: asterixarts.com


نصب برنامه شرابط خاصی دارد که در فیلم آموزشی زیر آن را کامل توضیح می دهم و در مرحله بعد باید بین برنامه و ایندیزاین اتصال برقرار کنیم و این کار را با اضافه کردن پلاگین های برنامه به ایندیزاین انجام می دهیم.

از این مرحله به بعد برنامه math magic به ایندیزاین متصل شده و شما می توانید براحتی فرمول های پیچیده خود را به خصوص فرمول های ریاضی را در برنامه MathMagic تایپ کنید و خیلی سریع وارد برنامه ایندیزاین و صفحه مورد نظرتان کنید.

نگران نباشید در صورتی که در نوشتن فرمول اشتباه کرده باشید براحتی می توانید آن را ویرایش کنید و نسخه صحیح آن را بروز نمایید.

 

برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب زیر کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)

YouTube ویدئو

لینک آموزش در یوتیوب

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید