آموزش ایندیزاین – چطور خوانایی سلول های جدول را افزایش دهیم؟

آموزش ایندیزاین - چطور خوانایی سلول های جدول را افزایش دهیم؟
آموزش ایندیزاین – چطور خوانایی سلول های جدول را افزایش دهیم؟

در قسمت قبل آموزش طراحی جدول در ایندیزاین، من راه های ساخت جدول در ایندیزاین رو به شما آموزش دادم و بهتون نشون دادم که چطور میتونید یک سری تنظیمات اولیه جدول ها رو انجام بدید. مرحله بعد به این پرداختم که چطور سطر و یا ستون جدید به جدول اضافه کنید و یا اینکه چطور جدا کننده های سطر و یا ستون رو بصورت تکی و یا گروهی تنظیم و جا به جا کنید.

در ادامه من به شما نحوه اینکه چطور جدول را زیباتر کنیم را بحث کردم و به عنوان مثال به شما یاد دادم که چطور ردیف های جدول را بصورت یکی در میان تغییر رنگ دهید تا زیبایی خاصی به جدول شما بدهد و خوانایی آن افزایش یابد. اگر این دو قسمت را ندیدید می توانید در لیست پخش اندیزاین کانال آن را مشاهده کنید.

 

افزایش خوانایی سلول های جدول در ایندیزاین به چه معناست؟

در آخرین قسمت از آموزش جدول ها در ایندیزاین من به سراغ استایل دادن و مرتب کردن سلول های جدول می روم و به شما آموزش می دهم که چطور با تغییر اندازه سطر و ستون و تغییر فونت و سایز آن خوانایی محتوای جدول را افزایش و آن را زیباتر کنید.

قسمت های  قبلی آموزش ایندیزاین را از کجا ببینم؟

اگر این فیلم رو ندیدید می توانید در لیست پخش ایندیزاین کانال آن را مشاهده کنید. در این قسمت من میرم سراغ تنظیمات بیشتر جدول و در واقع به شما نشان می دهم که چطور بصورت تکی و یا گروهی سطرها و یا ستون های یک جدول را جا به جا و یا تنظیم کنید.

 

 

(برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی لینک زیر بزنید و در یوتیوب ویدیو را تماشا کنید)

YouTube ویدئو

لینک آموزش در یوتیوب

 

مطالب مرتبط دیگر:

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید