آموزش InDesign – چطور در ایندیزاین نمودار و چارت طراحی کنیم؟

آموزش InDesign - چطور در ایندیزاین نمودار و چارت طراحی کنیم؟
آموزش InDesign – چطور در ایندیزاین نمودار و چارت طراحی کنیم؟

آموزش InDesign: چطور در ایندیزاین نمودار طراحی کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات بزرگ کاربران در صفحه آرایی به خصوص در صفحه آرایی مطالب علمی طراحی چارت و نمودار در ایندیزاین است، زیرا ایندیزاین بصورت داخلی از طراحی چارت بهره نمی برد. در این قسمت از فیلم های آموزشی ایندیزاین اَستریکس آرتس من میخواهم 3 روش مختلف را به شما نشان دهم که چطور بتوانید براحتی انواع چارت و نمودار های پیچیده از قبیل نمودار میله ای، دایره ای و… را  در ایندیزاین طراحی و استفاده کنید.

دو روش آن بوسیله نرم افزار های دیگر انجام می گیرد و نتیجه آن که نمودار است به داخل ایندیزاین وارد می شود و روش آخر در داخل خود ایندیزاین و بوسیله فونتی خاص صورت می گیرد.

در فیلم بصورت کامل هر 3 روش را برای شما توضیح می دهم. دو روش آن به کمک برنامه های ایلوستریتور و اکسل است و یک روش بصورت داخلی که با فونت زیر امکان پذیر است.

برای اینکار ما نیاز به یک فونت داریم که میتوانید آخرین نسخه آن را از لینک زیر دریافت کنید.

رمز فایل: asterixarts.com

 

برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب زیر کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)

YouTube ویدئو

لینک آموزش در یوتیوب

آموزش InDesign: چطور در ایندیزاین چارت طراحی کنیم؟

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید