چطور سطر ها و ستون های جدول را در ایندیزاین تنظیم کنیم؟

چطور سطر ها و ستون های جدول را در ایندیزاین تنظیم کنیم؟
چطور سطر ها و ستون های جدول را در ایندیزاین تنظیم کنیم؟

تنظیم سطر و ستون جدول به چه معناست؟

در واقع زمانی که شما بخواهید یک سطر یا ستون را در ایندیزاین جا به جا و تنظیم کنید باید توجه کنید که آیا آن سطر یا ستون در داخل جدول قرار دارد و یا اضلاع خارجی جدول هستند. دلیل آن این است که ایندیزاین با توجه به انتخاب شما یک نوع حرکت را نشان می دهد.

همچنین در ادامه روش های برای تنظیم و حرکت تکی سطر و ستون های جدول در ایندیزاین بدون بهم خوردن بقیه آن ها را به شما آموزش می دهم. در ابتدای این فیلم هم به این می پردازم که چطور بتوانید سطر و یا ستون جدیدی را به هر قسمت از جدول اضافه و یا حذف کنید.

 

قسمت های  قبلی آموزش ایندیزاین را از کجا ببینم؟

در قسمت قبل آموزش طراحی جدول در ایندیزاین، من راه های ساخت جدول در ایندیزاین رو به شما آموزش و نشان دادم که چطور میتونید یک سری تنظیمات اولیه جدول ها رو انجام بدید.

اگر این فیلم رو ندیدید می توانید در لیست پخش ایندیزاین کانال آن را مشاهده کنید. در این قسمت من میرم سراغ تنظیمات بیشتر جدول و در واقع به شما نشان می دهم که چطور بصورت تکی و یا گروهی سطرها و یا ستون های یک جدول را جا به جا و یا تنظیم کنید.

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 239

پاسخی بگذارید