آموزش جامع CSS: انتخابگرها (قسمت دوم)

maxresdefault-2471037
آموزش جامع CSS: انتخابگرها (قسمت دوم)

آموزش جامع CSS: انتخابگرها (قسمت دوم)

در این فیلم آموزشی از AsteriXarts میخوام به انتخابگرها یا selectorها در CSS بپردازم. این فیلم در ادامه ی قسمت اول انتخابگرها/selectorها تهیه شده است. پس اگر قسمت اول یا قسمت های قبل را ندیده اید، اول به پست ها یا ویدیو های قبلی در ویرگول یا کانال یوتوب مراجعه کنید و آن ها را تماشا کنید.

در واقع در این فیلم به این میپردازم که چطور باید یک تگ یا عنصر را که در کدهای HTML وجود دارد با استفاده از CSS انتخاب کنیم و برای آنها استایل بنویسیم.

انتخابگرها در 4 قسمت آماده شده که اگر طبق پلی لیست “آموزش جامع CSS” پیش برید به تریتب آنها را میبینید.

پیش نیاز هر قسمت از این فیلم ها فیلم های قبلی هست پس اگر فیلم قبل آموزش CSS را ندیدید از قسمت پلی لیست آن را اول ببینید.

هر هفته دو قسمت از فیلمها را بر روی کانالم و همچنین در پلی لیست آموزش جامع سی اس اس منتشر میکنم که شما میتوانید به ترتیب به تماشای آنها بپردازید.


برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، صفحه را رفرش یا بروز کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)

YouTube ویدئو

آموزش جامع CSS: انتخابگرها (قسمت اول)

عضویت در کانال یوتوب من: Youtube


در صورتی که سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید و حتما جواب خواهم داد.

لطفا در کانال عضو شوید و کلید زنگوله رو هم بزنید تا ازآموزش های آینده صفحه آرایی و طراحی گرافیک با خبر شوید.

https://www.youtube.com/channel/UCWHE…

در ویدیو های بعدی هم به نکات بیشتری در مورد طراحی گرافیک و صفحه آرایی می پردازم. پس لطفا عضو کانال بشید و دکمه زنگ رو هم بزنید تا در صورتی که ویدیوی جدید منتشر کردم خیلی سریع از اون مطلع بشید.

در صورتی که این ویدیو برای شما مفید بود لطفا با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا در جریان مطالب مرتبط با این موضوع (آموزشی، اخبار و…) و همچنین مطالب مفید دیگری قرار بگیرید.

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید