Hossein Mahmoodi
Hossein Mahmoodi

درباره‌ی من

اطلاعات کلی

من حسین محمودی هستم ( ملقب به  iHMahmoodi ) و رشته تحصیلی من لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست.

علاقه شدیدی به برنامه نویسی، گرافیک، تکنولوژی و مسائل مرتبط باهاشون دارم.

مسیر زندگی

من از کودکی علاقه زیادی به کامپیوتر و کلا وسایل الکترونیکی و به خصوصی خود قطعاتشون داشتم و دارم. بعد با ورود پک های نرم افزاری دیدم نسبت به کامپیوتر و نرم افزار ها خیلی باز شد و متوجه شدم دنیای نرم افزار خیلی بزرگ و دائما در حال رشد و تازه شدن هست.

در نتیجه از اونجایی که من از درجا زدن و کار‌های روتین تنفر خاصی دارم علاقه ام به دنیای نرم افزار بیشتر شد و نرم افزار های زیادی رو شروع به یاد گرفتن کردم.

اولین نرم افزار تخصصی رو که به عنوان مهارت اصلیم شروع به یادگیری کردم در حدود بیش از 10 سال پیش فتوشاپ بود که با دیدن یک کار گرافیکی ساده انگیزه ی زیادی بدست آوردم و تا به امروز اطلاعات خودم رو در این زمینه بروز نگه داشتم و روند پیشرفت این نرم افزار قدرتمند رو هم دیدم

بعد از قبولی در رشته نرم افزار (که از اول هم آروزم بود) با علاقه دوچندان در این رشته شروع به دریافت اطلاعات کردم و دانشگاه رو به دلیل همین علاقه در 7 ترم تموم کردم!

قبل از اینجا هم بلاگی پر بازدیدی در آدرس iHMahmoodi.blog.ir  داشتم و دارم، که دیگه به دلیل محدودیت های سرویس دهنده بلاگ شخصی خودم رو  اینجا برپا کردم و امیدوارم از مطالبی که می گذارم نهایت استفاده رو ببرید و خدمت کوچکی به دنیای دوم (اینترنت) کرده باشم (زکات علم نشرش هست)

همچنین از زمانی که تماس های زیادی برای برگزاری کلاس در شهر های دیگه دریافت کردم شروع به تولید مجموعه های آموزشی مختلف در زمینه گرافیک (فتوشاپ) و وب کردم که میتونید در وبلاگ به اونا دسترسی داشته باشید.

به خاطر همه ی این تجربه های زیبا و (و خیلی  چیز های دیگه) همیشه خدا رو شکر میکنم.

برای ارتباط با من می تونید از بخش تماس با من به راه های ارتباطی مختلفی دسترسی پیدا کنید و یا اینجا را کلیک کنید.

شاد و سلامت باشید

حسین محمودی

نام این صفحه درباره‌ی من است و اطلاعاتی در مورد مدیر این وبلاگ ارائه می‌دهد. درباره‌ی من درباره‌ی من

پاسخی بگذارید