آموزش ایندیزاین – تصحیح سریع علائم و مشکلات نگارشی

آموزش ایندیزاین - تصحیح سریع علائم و مشکلات نگارشی
آموزش ایندیزاین – تصحیح سریع علائم و مشکلات نگارشی

چطور سریع مشکلات متن و نگارشی را در ایندیزاین پیدا و تصحیح کنیم؟

در این آموزش ایندیزاین من قصد دارم به شما یاد بدهم که چطور خیلی سریع و با چند کلیک مشکلات و علائم نگارشی را رفع کنید. زمانی که شما فایل های خام متن را از سردبیر یا نویسنده می گیرید، در صورتی که حرفه ای نباشید احتمالا آن متن شامل تعداد زیادی مشکلات و علائم نگارشی است که از جمله آن به خط های جدید پشت سرهم یا فاصله ی اضافی بین کلمات اشاره کرد.

در این آموزش من با استفاده از ابزار Find and replace ایندیزاین به شما آموزش می دهم که خیلی سریع این مشکلات و نواقض را رفع کنید. در واقع ایندیزاین یکی از پیشرفته ترین سیستم های Find and Replace در بین تمام برنامه ها را دارد که بوسیله آن شما قادر هستید حتی پیچیده ترین دستورات را بصورت Query به ایندیزاین بدهید و با تشخیص درست آن نتایج را برای تصحیح به شما برگرداند.

نام این سیستم پیشرفته تر پیدا و جایگزینی GREP نام دارد که در فیلم های آموزشی آینده به آن می پردازم.

 

(برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی لینک زیر بزنید و در یوتیوب ویدیو را تماشا کنید)

YouTube ویدئو

لینک آموزش در یوتیوب

آموزش ایندیزاین – تصحیح سریع علائم و مشکلات نگارشی

حسین محمودی
حسین محمودی

حسین محمودی هستم، طراح محصول و UI/UX، طراح گرافیکی، صفحه آراء.
تصمیم گرفتم مطالبی در زمینه های مختلفی که بهشون علاقه دارم رو در اینجا قرار بدم که از جمله میشه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، طراحی گرافیک و صفحه آرایی اشاره کرد.

مقاله‌ها: 241

پاسخی بگذارید